Regulaminy

REGULAMIN

użytkowania apartamentu

I. Doba pobytowa rozpoczyna się od godziny 16.00 do godziny 10.00 dnia następnego.

II. Zatrzymanie apartamentu po godzinie 10.00 będzie traktowane jako przedłużenie pobytu, chyba, że opuszczenie apartamentu w późniejszej godzinie zostanie wcześniej ustalone.

III. Osoby nie zameldowane w apartamencie, mogą przebywać na jego terenie od godziny 7.00 do godziny 23.00.

IV. W obiekcie apartamentowym w godzinach 22.00 do 6.00 obowiązuje cisza nocna.

V. W godzinach ciszy nocnej osoby przebywające w apartamencie mają obowiązek tak się zachowywać, by nie zakłócać spokoju innych gości.

VI. Osoby wynajmujące apartament nie mogą podnajmować go osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiściły należną za pobyt opłatę.

VII. W apartamencie obowiązuje zakaz przebywania zwierząt takich jak np. psy, koty i inne, chyba, że zostanie to wcześniej uzgodnione.

VIII. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo wartościowych przedmiotów należących do przebywających w apartamentach Gości.

IX. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

X. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu.

XI. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamencie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie będących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.

XII. Gość opuszczając apartament, za każdym razem powinien upewnić się czy drzwi zostały zamknięte.

XIII. Przed opuszczeniem apartamentu przez Gości , Zarządca ma prawo sprawdzić stan techniczny apartamentu, wyposażenie i urządzenia w nim znajdujące się.

XIV. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z winy Gościa lub z winy odwiedzających go osób, Najemca ponosi odpowiedzialność materialną.

XV. Gość jest zobowiązany do przestrzegania Regulaminu Porządku Domowego Wspólnoty Mieszkaniowej w której zlokalizowany jest apartament.

XVI. W apartamencie są łóżka dla 4 osób.

XVII. Wpłata za dokonanie rezerwacji równoznaczna jest z akceptacją regulaminu.

 

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.

 

  1. Lesław Mrozek prowadzący działalność gospodarczą NIP: 627-102-61-50, świadczy usługi drogą elektroniczną z zakresu rezerwacji/wynajmu apartamentu.

 

  1. Do korzystania z Serwisu wymagane są: dostęp do Internetu, poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu Cookie (np. Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 6.0 lub Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 2.0) oraz czynnie i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej. Lesław Mrozek nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niedostosowania się Płatnika do wskazanych wyżej wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym się posługuje.

 

  1. Korzystanie z usług Serwisu nie wymaga rejestracji. W celu przeprowadzenia Rezerwacji Lesław Mrozek pozyskuje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, telefon, e-mail, adres.

 

  1. Usługi opisane w niniejszym Regulaminie są świadczone bezpłatnie dla Płatnika.

 

  1. Umowa pomiędzy Lesław Mrozek, a Płatnikiem zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia procedury wykonywania rezerwacji, po zaakceptowaniu Regulaminu.

 

  1. Lesław Mrozek zastrzega sobie prawo odmowy obsługi rezerwacji i transakcji w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, a także powzięcia wątpliwości co do legalności danej Transakcji lub jej związku z działalnością terrorystyczną lub zmierzająca do prania pieniędzy.

 

  1. Lesław Mrozek zobowiązuje się do pełnej obsługi reklamacji Płatników wysyłanych na adres: rezerwacje@balticpogorzelica.pl oraz udzielania im odpowiedzi najpóźniej w ciągu 30 (trzydziestu) dni. Odpowiedź na reklamację jest wydawana zgodnie z życzeniem Płatnika na jego adres poczty elektronicznej.

Regulamin dokonywania płatności Tpay

 

Klauzula informacyjna dla klientów.

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Lesław Mrozek prowadzący działalność gospodarczą pod nr NIP : 627-102-61-50. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

• przez e-mail: rezerwacje@balticpogorzelica.pl

• telefonicznie: 501-581-222

2. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

• Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do:

– wypełnienia obowiązku prawnego w związku z wymogami w związku z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1369 ze zm.) (art. 6 ust. 1 lit. b));

  wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. c));

– celów wynikających z prawnie  uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

3.  Okres przechowywania danych osobowych

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe aż do czasu zakończenia umowy, a następnie do upływu przedawnienia roszczeń.

4. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem

zautomatyzowanych decyzji

Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych;

b. prawo dostępu do Twoich danych osobowych;

c. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych;

d. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych;

e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;

f. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację – w przypadkach kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu;

g. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko wówczas, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Ci tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Tobą lub na podstawie Twojej zgody, Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami

Prawo wniesienia skargi do organu

Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych

osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wpłata za rezerwację jest jednocześnie potwierdzeniem zapoznania się w/w treścią.